Hooikoorts

Tapen tegen hooikoorts, het werkt echt!
Heerlijk, het is weer voorjaar. Lammetjes in de wei, vlinders fladderen rond en alles staat weer in bloei… Helaas is niet iedereen blij met het voorjaar, voor velen start met het voorjaar ook weer het hooikoortsseizoen. Snotteren, niezen, benauwdheid: allemaal klachten die veel voorkomen bij mensen met hooikoorts.

Maar er is iets aan te doen!

Er wordt vaak medicatie gebruikt om de klachten te verminderen, maar wat als u het ook zonder kunt? Wij hebben voor u een andere oplossing om de klachten als gevolg van hooikoorts zonder medicatiegebruik te verminderen. Bij ons in de praktijk maken wij gebruik van medical taping om de klachten te verminderen. Door de tape op de rug en eventueel borstspieren aan te brengen kan er invloed worden uitgeoefend op de hulpademhalingsspieren en het longgebied. Hierdoor kunnen uw klachten aanzienlijk verminderen of zelfs verdwijnen. 80 tot 85 procent van de hooikoortspatiënten behaalt een positief resultaat na 1-3 behandelingen!

Het aantal tape afspraken is afhankelijk van de mate van uw klachten.
Heeft u hooikoorts? Maak een afspraak! Neem hiervoor contact op met 024-3558830.