Home » Massage

Massagepraktijk Moika is gevestigd in onze praktijk. Wanneer nodig is er veel contact met de chiropractors en fysiotherapeuten van de praktijk, waardoor alle klachten op de juiste wijze aangepakt kunnen worden. Er wordt tijdens de behandeling gericht op doorbloeding, weefsel- huid- en spierconditie. Monika houdt van een integrale aanpak, waarbij zij ook oog heeft voor het mentale aspect. De behandelingen kunnen als volgt worden onderverdeeld: ontspanningsmassage, klachtbehandeling, pijn verlichtende behandeling, vitaliteitsbehandeling en preventieve massage.

Een ontspanningsmassage heeft een kalmerende en rustgevende werking. Het ontspant de spieren, bevordert de doorbloeding en verbetert de stofwisseling. Bij een ontspanningsmassage wordt zachter en meer aan de bewustwording van het lichaam gewerkt. Behandeltechnieken: Cupping- Energetische- Klassieke- en Shiatsu massage.

Een klachtbehandeling is erop gericht om de oorsprong van de klacht te herleiden. In overleg met de cliënt wordt het plan van aanpak opgesteld. Behandeltechnieken: Bindweefsel- Cupping- Diepte- en Shiatsu massage.

Een pijn verlichtende behandeling heeft als doel om het pijngebied te ontlasten en de pijn draaglijker te maken c.q te verlichten. Het omliggende gebied wordt tijdens de behandeling meegenomen. Bijvoorbeeld bij hoofdpijn: hoofd nek en schouders worden standaard met deze behandeling meegenomen. Behandeltechnieken: Bindweefsel- Cupping- Diepte- Energetische- Klassieke- en Shiatsu massage.

Een vitaliteitsbehandeling is heel fijn na ziekte, langdurige blessures, burn-out en langdurige stress. Ook kan hij een positieve uitwerking hebben op chronische vermoeidheid. Deze behandeling bestaat uit de toepassing van diverse massagetechnieken om lichaam en geest weer in balans te brengen. Al na 1 behandeling kan het resultaat voelbaar zijn. Een aantal behandelingen per jaar is een investering in jezelf. Behandeltechnieken: Bindweefsel- Cupping-  Diepte- Energetische- Klassieke- en Shiatsu massage.

Een preventieve massage is voor personen die niet echt klachten of pijn ondervinden, en die graag goed voor hun lichaam willen zorgen. Tijdens deze behandeling kunnen stagnaties in een vroeg stadium ontdekt worden, waardoor één behandeling meestal voldoende is.  Behandeltechnieken: Cupping- Energetische-  Klassieke- en Shiatsu massage.