Alles onder één dak!

Home » Alles onder één dak!

Bij Chiropractie & Fysiotherapie Nijmegen vindt u meer dan de naam doet vermoeden. Ons multidisciplinair centrum is gericht op gezondheid en door een goede samenwerking tussen de diverse behandelaars kunnen wij een u optimale service bieden.

Chiropractie

Wij zien dagelijks patiënten met de meest uiteenlopende klachten in onze praktijk. Lage rugpijn, artrose, stenose, hernia, nekpijn, allemaal erg vervelende klachten waar je het liefs zo snel mogelijk van af wilt….maar hoe? De chiropractor kan hier oplossing bieden. In onze praktijk werken we onder andere met de unieke Cox-Techniek. Een behandeling met deze techniek zorgt voor een sneller herstel van de wervelkolom en haar bewegingen en helpt ook de pijn verminderen of zelfs verdwijnen.

Fysiotherapie

Heeft u een blessure opgelopen tijdens het sporten, moet u revalideren na een operatie of heeft u bijvoorbeeld pijn aan de knie, C.O.P.D. of een peesontsteking. Hiervoor kunt u terecht bij onze deskundige fysiotherapeuten. Al onze behandelingen zijn erop gericht uw lichamelijke klachten draaglijk te maken of geheel te verhelpen.

Podotherapie

De podotherapeut behandelt personen met voetklachten of klachten aan het houdings- en bewegingssysteem, die voortvloeien uit een afwijkend functioneren en/of afwijkende stand van de voeten.
Ook voor (steun) zolen kunt u bij ons terecht wanneer dit nodig blijkt te zijn.

U bent bij ons in goede handen!