Afspraak maken

Home » Afspraak maken


Wanneer u een afspraak wilt plannen, een intake of een reguliere afspraak, dan kan dit bij 1 van onze assistentes aan de balie of natuurlijk telefonisch. Zij proberen zo veel mogelijk rekening te houden met uw wensen qua tijd en dag.
Als de afspraak is gemaakt staat deze bij ons in de agenda en ontvangt u één dag ervoor van ons een e-mail ter herinnering hiervan, dit is een service van ons. Het kan, om welke reden dan ook, dat deze mail niet goed wordt verzonden of ontvangen. Dit betekent niet dat de afspraak dan niet doorgaat.

Wij vragen u altijd enkele minuten voor het begin van de afspraak aanwezig te zijn. Wanneer u te laat komt voor de afspraak kan dit ten kosten gaan van de tijd die de  behandelaar voor u heeft. Bent u door omstandigheden toch wat verlaat en in de gelegenheid te bellen, laat het ons dan weten. Wellicht kunnen we dan wat schuiven in de planning.

Het kan altijd gebeuren dat de planning van een behandelaar uitloopt. Dit kan allerlei redenen hebben, wij vragen hiervoor uw begrip.

Afzeggen of verzetten

U bent verhindert, dat kan gebeuren. Geen probleem! Laat het ons weten door even langs te komen, te bellen, een mailtje of met een berichtje in het contactformulier.

Tot 24 uur vóór de afspraak is dat kosteloos daarna brengen we de behandeling in rekening.