Resultaat van het cliëntervaringsonderzoek, uitgevoerd door Mediquest

Een afspraak maken

Home » Een afspraak maken

Een afspraak plannen voor een intake of reguliere afspraak kan op verschillende manieren: telefonisch, in de praktijk aan de balie of via deze website. Het voordeel van online plannen is dat u zelf uw datum en tijd kunt kiezen.
Als de afspraak is gemaakt staat deze bij ons in de agenda en ontvangt u 48 uur voor de afspraak  van ons een e-mail ter herinnering hiervan, dit is een service van ons. Het is mogelijk dat deze mail, om welke reden dan ook, niet goed wordt verzonden of ontvangen. Dit betekent niet dat de afspraak dan niet doorgaat.

Wij vragen u altijd enkele minuten voor het begin van de afspraak aanwezig te zijn. Wanneer u te laat komt voor de afspraak kan dit ten koste gaan van de tijd die de  behandelaar voor u heeft. Bent u door omstandigheden toch wat verlaat en in de gelegenheid te bellen, laat het ons dan weten. Wellicht kunnen we dan wat schuiven in de planning.

Het kan altijd gebeuren dat de planning van een behandelaar uitloopt. Dit kan allerlei redenen hebben, wij vragen hiervoor uw begrip.

Afzeggen of verzetten

U bent verhindert, dat kan gebeuren. Geen probleem! Laat het ons weten door even langs te komen, te bellen, een mailtje of met een berichtje in het contactformulier.

Tot 24 uur vóór de afspraak is dat kosteloos daarna brengen we de behandeling in rekening.