Patiënttevredenheid

Home / Patiënttevredenheid

Uw mening is belangrijk voor ons! 

Vanuit de brancheorganisatie is onze praktijk verplicht om eens in de vijf jaar een patiënttevredenheids-onderzoek te houden. Omdat een persoonlijke aanpak meer bij de werkwijze van de praktijk past, hebben wij ervoor gekozen om een aantal patiënten persoonlijk te interviewen. In juli zijn deze interviews afgenomen door Lydia Hommes van Hospitality Works. Onderstaand kort haar bevindingen.

De praktijk mag ongelooflijk trots zijn op het resultaat. Gemiddeld wordt de praktijk met een dikke 9,9 beoordeeld. Veel beter kan niet zou u zeggen?

Toch is de praktijk iedere keer op zoek naar mogelijkheden voor een betere dienstverlening. Daarom was een van de vragen of er nog tips waren. Veel tips waren er niet, mensen gaven aan dat ze gewoon erg tevreden zijn. De sfeer, de aankleding, de persoonlijke benadering en de professionaliteit van de behandelaren zijn reden genoeg om terug te komen. De paar tips zijn inmiddels intern besproken. Sommige tips zijn direct opgepakt, zoals:
– Privacygevoelige telefoongesprekken worden voortaan niet meer bij de balie gevoerd.
– Om thuis ook goed zelfstandig de oefeningen te kunnen doen die u van uw behandelaar gekregen heeft, maakt de praktijk sinds kort gebruik van de app Physitrack
Vraag uw fysiotherapeut hiernaar, want dit is een enorme aanvulling op de behandeling.

Eén punt is minder gemakkelijk aan te passen: de parkeergelegenheid. Ook al is het voor een pand in Nijmegen een enorme luxe om überhaupt enkele (gratis) parkeerplaatsen te hebben, is de situatie nu niet ideaal. Hoe kan dit anders? U nog een idee? Suggesties zijn van harte welkom.

We willen iedereen die zijn medewerking heeft verleend aan dit onderzoek nogmaals hartelijk danken.