Nieuwsbrief juni

naamloos

Bruist
Ook deze maand staan wij weer in Bruist met een leuk artikel. Deze keer gaat de aandacht uit naar onze nieuwe  COX tafel.  In de vorige nieuwsbrief heeft u hier al het een en ander over kunnen lezen. De boekjes van Bruist liggen bij ons in de praktijk en deze kunt u gratis meenemen.

Cursus Craig Liebenson

Cursus Craig LiebensonAfgelopen weekeind zijn 3 van onze medewerkers naar een cursus geweest van Craig Liebenson. Deze cursus is er op gericht om als chiropractor of fysiotherapeut de zogenaamde “silent-killer” te vinden. Veelal worden behandelingen gericht op de klacht, klachten nemen dan ook daadwerkelijk af, maar er bestaat grote kans dat deze op een later moment weer terug komen.  Bij deze behandelmethode wordt niet de klacht maar de oorzaak gezocht en aangepakt. Omdat je op deze manier rechtstreeks naar de bron van het probleem gaat, is de kans vrij groot dat deze blijvend wordt verholpen.

Joyce met zwangerschapsverlof

JoyceOnze fysiotherapeute Joyce is sinds deze week met zwangerschapsverlof. Half juli verwacht zijn haar tweede kindje.  Haar patiënten worden overgenomen door haar collega’s Manon Nieboer en Sebastiaan Siebes (zie foto).
De dossiers van de betreffende patiënten zijn netjes overgedragen zodat deze behandelingen zonder problemen voorgezet kunnen worden.
Vanaf 17 oktober gaat Joyce weer aan het werk.
.

Bonusan Magnesan Forte Plus

Bonusan Magnesan Forte PlusMagnesium is een mineraal dat na zuurstof en water het belangrijkste element voor je lichaam is. Het heeft een ondersteunende werking voor veel verschillende processen in het lichaam. De Magnesan Forte Plus Tabletten van Bonusan bevatten niet alleen magnesium maar ook L-Glycine, Taurine en vitamine B6. Deze samenstelling zorgt ervoor dat de opname van het magnesium maximaal is en het lichaam optimaal profiteert van het supplement. Een tekort aan magnesium kan leiden tot onder andere hartritmestoornissen, stress, depressieve gevoelens spierkrampen, concentratieproblemen en oververmoeidheid.

Aangepaste openingstijden Vierdaagseweek.

Aangepaste openingstijden Vierdaagseweek.Tijdens de vierdaagse week zijn wij normaal geopend met uitzondering van de vrijdag. Op vrijdag 22 juli is de praktijk gesloten vanwege de intocht van de Nijmeegse Vierdaagse. Houdt u die week rekening met mogelijk langere reistijden naar onze praktijk.

Proefpersonen met hooikoorst gezocht!

Medical Taping kan oplossing bieden bij hooikoorts. Door het aanbrengen van de tape op een speciale wijze kunnen de symptomen van hooikoorts verminderen of geheel verdwijnen gedurende een bepaalde periode. We hebben reeds enkele positieve effecten gezien binnen onze praktijk. Om een goed beeld te krijgen van de behandeling en de resultaten zijn wij op zoek naar proefpersonen die hooikoorts hebben. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, wacht dus niet te lang om u aan te melden. Stuurt hiervoor een mail met uw gegevens naar info@chiro-fysio.nl o.v.v. hooikoorts-taping. Voor meer informatie neemt u contact op met de praktijk.
Proefpersonen met hooikoorst gezocht!