Juice Plus voor mij

Mijn persoonlijke ervaring
Om zelf met enthousiasme ergens over te kunnen spreken, moet ik het zelf ook eerst ervaren. Sinds enige tijd vertegenwoordigen wij bij ons in de praktijk Juice Plus+. Toen mijn collega hier over vertelde had ze direct mijn aandacht, echter na het horen van de prijs werd mijn enthousiasme minder. Haar verhaal bleef wel hangen. Toen ik een half jaar geleden van het ziekenhuis mijn operatiedatum door kreeg, herinnerde dat mij ook weer aan de voordelen van Juice Plus+. Als mijn auto-imuunsysteem optimaal is en ik mijn lichaam voorzie van alle vitaminen en voedingsstoffen die het nodig heeft, komt dat zeker ten goede van mijn herstel na de operatie. Ruim 4 maanden geleden toch maar gestart met Juice Plus+. Fruit, bessen en groenten. Mijn insteek was om dit 6 maanden te doen rondom mijn operatie. De operatie is inmiddels 6 weken geleden en de littekens zijn al bijzonder mooi genezen.

Nu bijna 5 maanden na het starten met het nemen van Juice Plus+:
– Ik slaap veel beter, rustiger en word uitgeruster wakker,
– Mijn huid is egaler, frisser en gezonder van kleur,
– Minder tot geen puistjes/huidirritaties
– Mijn haar is voller, glanzender, gezonder en beter handelbaar,
– Ik heb weer nagels!!!U snapt met deze verbeteringen dat ik Juice Plus+ gewoon blijf gebruiken. Ook mijn vriend is inmiddels gestart en door mijn persoonlijke ervaring kan ik iedereen oprecht het gebruik van Juice Plus+ aanraden. Als u meer informatie wilt over het gebruik van Juice Plus+ neem dan contact op met onze praktijk. U mag me er natuurlijk ook altijd persoonlijk naar vragen. U kunt ook klikken op de onderstaande link voor meer informatie.

Tot ziens in de praktijk!
Nancy Huls
Praktijkmanager