Gezondheidsdag 2018

Laat GRATIS uw gezondheid testen! Op donderdag 8 maart a.s. is er in de praktijk in Nijmegen een Gezondheidsdag. Tijdens deze dag kunt u kennis maken met alle aspecten van onze praktijk die u nog niet kent en meer…

U kunt die dag onder andere terecht voor:

• Chiropractie Screening
Tijdens de screening bespreekt u uw klachten met de chiropractor en wordt er gekeken of chiropractie de juiste keuze is voor het aanpakken van de oorzaak van uw klacht. Ook zal de chiropractor een korte uitleg geven over de mogelijkheden van chiropractie en een eventueel behandeladvies.

• Fysiotherapie Screening
Bij de fysioscreening kunt u uw blessure of klacht bespreken met één van onze fysiotherapeuten. Er wordt gekeken wat een mogelijk plan van aanpak kan zijn voor de klachten die u ondervindt. Ook kan er direct gekeken worden of uw verzekeraar de behandelingen vergoed.

• Podotherapie Screening
Wanneer u problemen ondervind met uw voeten is het slim om een screening te plannen bij onze podotherapeute. Tijdens de screening inventariseert deze uw klachten en kan zij de voet eventueel controleren op blokkades. Daarna zal er een behandeladvies volgen.

• Healthcheck bij de diëtiste
Hoe zit het met je gewicht? Wat is BMI eigenlijk en is dat wel belangrijk? Hoe ga je om met je voeding? Heb je genoeg energie? Hoe gezond leef je eigenlijk. Tijdens de Gezondheidsdag kun je terecht bij onze diëtiste voor een healthcheck. Hierbij komen diverse aspecten aan bod die allen te maken hebben met uw gezondheid en voeding.

• Adviesgesprek Juice Plus+
Velen van ons proberen elke dag gezond te eten en we weten allemaal dat dit niet altijd even gemakkelijk is. Juice Plus+ met zijn 30 soorten groente en fruit kan u, elke dag weer, helpen het gat tussen wat u eet en wat u zou moeten eten, op te vullen. Een expert van Juice Plus+ is de gehele dag aanwezig om alle vragen te beantwoorden  over dit mooie en gezonde product.

• Deskundig slaapadvies, proef liggen
Het perfecte matras is voor iedereen anders. Daar is een oplossing voor. Bij Correct Slapen maken ze dan ook matrassen op maat, ieder individu heeft zijn persoonlijke behoeften. Na een digitale meting van druk en houding en na een uitgebreid intakegesprek geven wij u deskundig en persoonlijk advies. Zo hebben personen met rugklachten, nekklachten en problemen met de schouders of heupen erg veel baat bij een persoonlijk aangemeten matras. Kom even proef liggen tijdens de Gezondheidsdag.

• Gezond zitten met de Swopper
Voor wie de Swopper nog niet heeft geprobeerd, kom dan tijdens de Gezondheidsdag even kennis maken met het nieuwe gezonde zitten. Met de swopper zit je actief en train je bovendien buik en rugspieren.

• Santurel voedingssupplementen
Santurel voedingssupplementen zijn 100% natuurlijk en bezorgen je lichaam de nodige vitaminen en supplementen die bijdragen tot de algemene gezondheid. Pak je gewrichtspijnen, spierpijnen, huidproblemen en gezondheidsproblemen natuurlijk aan. Onze medewerkers vertellen u graag meer over deze prachtige producten.

• Nagels lakken voor het goede doel
Een patiënt van onze praktijk, zij heeft niet aangeboren hersenletsel, wil graag geld inzamelen voor twee prachtige goede doelen. Zij gaat deelnemen aan de Ride2LiveLife, een fietstocht van de Noordkaap naar Doorn. De afstand bedraagt 3000 km in 10 dagen. Hiervoor ze sponsorgeld nodig. Om dit bij elkaar te krijgen lakt zij nagels tijdens de Gezondheidsdag, voor slechts een bijdrage van € 5,00 (meer mag natuurlijk ook).

• Pop-up winkel van MooiDoorMij
MooiDoorMij is een initiatief van Stichting ZOdIEZiJN. De stichting koppelt design en commercie aan dagbesteding voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Ieder mens heeft waarde voor de maatschappij. Waardering krijgen voor geleverd werk laat een mens groeien. Zinvolle producten maken is daarvoor de basis. Daar is het label Mooi door mij voor ontwikkeld. Originele en inspirerende musthaves met een a-merkstatus. De opbrengst van het label Mooi door mij wordt gebruikt voor de ontwikkeling van deskundigheid en investeringen in dagbestedingsprojecten. De producten van MooiDoorMij zijn tijdelijk te koop in onze praktijk.

Reserveer nu een tijd voor afspraken tijdens de Gezondheidsdag en neem contact met ons op 024-3558830.
Zet 8 maart in uw agenda en kom langs op deze Gezondheidsdag! Neem je partner, ouders, kinderen, buurman of vriendin mee en laat hen ook kennis maken moet onze praktijk!  De koffie/thee staat voor u klaar.